وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

افزونه زمینه سه بعدی کامپوزر

یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس افزونه ویژوآل کامپوزر است که با کمک این صفحه ساز قدرتمند می توانید بدون کوچکترین دانش برنامه نویسی صفحه سایت وردپرسی خود را از صفر به صورت حرفه ای ایجاد کنید و همانطور که دوست دارید ظاهر اون رو طراحی کنید. این افزونه دنیای صفحات وردپرسی رو دگرگون کرده و حدود 90 درصد قالب های مطرح دنیا از این صفحه ساز استفاده می کنند. افزونه Visual Composer پر فروش ترین افزونه مارکت بزرگ تم فارست است.

شروع کار با صفحه ساز ویژوآل کامپوزر 

این افزونه اولین افزونه ای است که حد و مرز ها را کنار گذاشته و به تمام کاربران حرفه ای و غیر حرفه ای امکان طراحی ریسپانسیو و سفارشی سازی بسیار زیادی در طراحی قالب می‌دهد.

افزونه زمینه سه بعدی کامپوزر

افزونه جانبی ویژوآل کامپوزر

در کنار المان های بیشماری که خود این افزونه در اختیار شما قرار میده، افزودنی های زیادی هستند که قابلیت های جدیدی به این پلاگین اضافه میکنند، از جمله این افزودنی ها “افزونه زمینه سه بعدی کامپوزر” هست که به شما این امکان رو میده که به سادگی زمینه های سه بعدی و جذاب و در عین حال بروز و سبک رو به قالبتون اضافه کنید.

افزونه زمینه سه بعدی کامپوزر

این پلاگین دارای تنظیمات ساده اما بسیار قدرتمند و کاربردی است. در داخل صفحه ساز ویژوال کامپوزر شما می تونید تمامی جزئیات رو بصورت کاملا دلخواه سفارشی سازی کنید. اگر شما هم میخواهید در طراحی سایت خود از افکت های 3 بعدی وب جی ال استفاده کنید با این پلاگین قدرتمند و جدید ویژوال کامپوزر کاربران و بینندگان سایت خود را شگفت زده کنید و ظاهر فوق العاده حرفه ای به سایت خود بدهید.

افزونه زمینه سه بعدی کامپوزر

کاملا ریسپانسیو سریع و واکنشگرا نسبت به زمان و حرکت موس بر روی آن

این افزونه به دلیل مشکلات بخش ترجمه هنوز فارسی سازی نشده، اما نسخه اوجینال اون هست و برای جلوگیری از بروز مشکل از دریافت نسخه های غیر اورجینال اون پرهیز کنید.