وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

افزونه درون ریزی دمو با یک کلیک

وردپرس به ما این امکان رو داده تا تنظیمات و اطلاعات یک سایت یرو به راحتی به سایت دیگه منتقل کنیم. اگر از بسته نصبی نمیخواید استفاده کنید یا قصد انتقال اطلاعات از سایتی به سایت دیگه رو دارید، نیازمند درون‌ ریزی وردپرس با کمک ابزارک‌ها و محتوای دمو هستید. با استفاده از افزونه افزونه درون ریزی دمو با یک کلیک میتونید تمامی محتوای سایت دمو را روی سایت خود پیاده کنید.

ویژگی اصلی افزونه درون ریزی دمو وردپرس اینه که شما میتونید با یک کلیک اطلاعات دمو خودتون رو درون ریزی کنید. این افزونه رابط کاربری فوق العاده ساده ای داره و شما میتونید به راحتی و بدون نگرانی از حذف شدن اطلاعات خود از اون استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید …

آموزش کار با افزونه

بعد از اینکه افزونه به خوبی فعال شد، در قسمت “نمایش” گزینه‌ای با عنوان “درون ریزی دمو” برای عملیات درون‌ ریزی اضافه میشه، کافیه روی اون کلیک کنید تا وارد صفحه درون‌ریزی اطلاعات بشید.

افزونه درون ریزی دمو با یک کلیک

در صفحه بعد سه گزینه می‌بینید که برای درون‌ریزی باید محتوای مربوط به هر قسمت رو قرار بدید.

درون ریزی دمو

معرفی بخش ها

  • XMLاین فایل برای درون‌ریزی دمو قالب ضروریه و شامل محتوای نوشته‌ها، برگه‌ها، عکس‌ها و اطلاعاتی میشه که در دیتابیس وردپرس ذخیره شدند.
  • WIE: این فایل برای درون‌ ریزی بخش ابزارک‌ها یا سایدبار قالب هست.
  • DATاین فایل مهم نیست چرا که بخش تنظیمات قالب رو شامل میشه و مثلا در قالبی مثل پلاسما بخش مجزایی برای این مورد وجود داره.

در نهایت روی درون ریزی دمو کلیک کنید. دقت داشته باشیدممکن است این فرایند چند دقیقه زمان ببرد، بنابراین تا زمانی که پیام موفقیت‌آمیز بودن فرایند درون ریزی را ندیدید، از بارگذاری مجدد صفحه خودداری کنید.

اگر با خطای محدودیت سرور مواجه شدید آموزش زیر رو مشاهده کنید.

آشنایی با شیوه دانلود و نصب قالب پلاسما

فراموش نکنید قبل از هر تغییری حتما از دیتابیس خود یک نسخه بکاپ تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل آن را بازگردانی کنید.

این افزونه توسط تیم دکتر پلاس ویژه قالب پلاسما فارسی سازی و بهینه شده و فقط در این بخش میتونید اون رو بصورت رایگان دریافت کنید.