وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

ورود به حساب کاربری

برای سایت های فروشگاهی و سایت هایی که کاربران نیاز است به هر دلیل عضو آن باشند، بخش ورود به حساب کاربری و همچنین پروفایل آنان نقشی اساسی دارد.

در قسمت منو این سایت ها گزینه ورود و خروج برای کاربران عضو مهیا است، از این رو امروز می خواهیم راجعبه بخش ورود و خروج از حساب کاربری در قالب پلاسما توضیح دهیم.

همانطور که در گوشه بالا سمت چپ منو مشاهده می کنید گزینه ورود به سایت مشخص است، اگر هنوز وارد نشده باشید متن آن بصورت ورود و ثبت نام است، اما بعد از ورود نام آن به حساب کاربری تغییر خواهد کرد.

ورود به حساب کاربری

در قسمت زیر بخش ورود به سایت و ثبت نام کاربران را مشاهده می کنید، این 2 بخش بصورت تب نمایش داده شده و اگر برای نخستین بار به سایت مراجعه کرده باشید به تب ثبت نام رفته و در سایت عضو شوید.

بخش ورورد و خروج قالب پلاسما

اگر کاربر سایت هستید و کلمه عبور را فراموش کردید با کلیک روی بازیابی رمز عبور وارد صفحه فراموشی رمز عبور خواهید شد.

صفحه فراموشی رمز عبور و ورود به حساب کاربری

پروفایل کاربری

بخش پروفایل قالب پلاسما مانند سایت دی جی کالا دارای امکانات کامل برای استفاده کاربران می باشد.

همانطور که در تصویر می بینید زیر تصویر و نام کار، دو دکمه تغییر رمز و خروج از حساب کاربری وجود دارد، همچنین روی تصویر کاربر یک آیکون قلم وجود دارد و با کلیک روی آن بخش ویرایش پروفایل نمایش داده می شود. در تب عمودی بخش زیرین هم تمامی بخش های کاربردی دیده می شود.

پروفایل کاربری قالب آنکد

در قسمت زیر بخش پیگیری سفارش مشتریان را مشاهده می کنید که می توانند بعد از خرید در این قسمت پیگیر مراحل سفارش خود شوند.

بخش پیگیری سفارش مشتریان قالب پلاسما

آخرین گزینه در تب عمودی بخش علاقه مندی های کاربران سایت است و محصولاتی که به لیست علاقه مندی اضافه شده اند در این بخش دیده می شوند.

ورود به حساب کاربری