وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

نصب ساده بسته نصبی از سرور

به دلیل تنظیمات گسترده و بخش های زیاد در قالب پلاسما توصیه اول ما نصب قالب به کمک بسته نصبی آسان است، اما بسیاری از کاربران به دلیل کندی اینترنت یا محدودیت های هاست در آپلود فایل فشرده بسته نصبی با مشکل روبرو شدند. برای سهولت در آپلود این فایل میتونید بعد از دریافت فایل مربوطه ( بسته نصبی از سرور ) ، فایل بسته نصبی را به سادگی و به سرعت روی هاست خود آپلود کنید.

جهت دریافت این فایل مشابه تصویر بالا وارد پوشه Documentation شده و روی Buyeres کلیک کنید.

بعد از ورود به صفحه ویژه خریداران در تب “دریافت بسته نصبی از سرور” فایل مربوطه رو دریافت کنید.

بسته نصبی از سرور

بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده مشابه تصویر بالا 2 فایل در اختیار شما قرار می گیرد، که در قسمت پایین کارکرد هر یک توضیح داده شده است :

download.php : آپلود بسته نصبی از سرور
installer.php : نصب و راه اندازی بسته نصبی

شیوه آپلود فایل از سرور

بعد از آپلود این 2 فایل در هاست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مسیر آپلود فایل download.php رفته و بعد از وارد کردن آدرس زیر در مرورگر، دکمه Enter را فشار دهید تا فرایند آپلود آغاز شود:

yourdomain.com/download.php

بسته نصبی از سرور

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، فرآیند دانلود آغاز می شود و از شما میخواهد کمی صبر کنید، پس از اتمام کار فایل فشرده بسته نصبی برای شما آپلود میشود. بعد از اطمینان از آپلود، فایل download.php را حذف کنید و برای نصب بسته نصبی آموزش ویدئویی زیر را مشاهده کنید.

آشنایی با شیوه دانلود و نصب قالب پلاسما

اگر بعد از وارد کردن مسیر فایل دانلود با ارور 403 روبرو شدید ممکن است مشکل موقتی باشد یا بخاطر پایین بودن نسخه php میزبانی سایتتان باشد، بعد از چک کردن نسخه php اگر مشکل برطرف نشد کمی صبر کنید و مجدد چک کنید. در نهایت اگر مشکل برطرف نشد با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید.