وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

نحوه بروز رسانی قالب و افزونه ها

توجه : حتما قبل از بروز رسانی قالب پلاسما یا هر تغییری، از تنظیمات اصلی بکاپ تهیه کنید. مشاهده آموزش
برای بروزرسانی قالب پلاسما و افزونه های جانبی اون، بعد از دریافت آخرین بروز رسانی، همانند تصویر زير 4 پوشه به همراه یک فایل pdf که حاوی آموزش نصب قالب است در اختیارتون قرار میگیره.

شما برای بروز رسانی فقط به دو پوشه Plugins و Theme نیاز دارید.

Plugins : آخرين بروز رسانی پلاگین های قالب در این پوشه قرار می گیرد.
Theme : آخرين بروز رسانی قالب پلاسما در این پوشه قرار می گیرد.

شیوه بروز رسانی قالب پلاسما

برای بروز رسانی قالب فایل دريافتی موجود در پوشه Theme را در مسیر زير آپلود کنید و بعد از پاک کردن پوشه قالب قدیمی فایل را Extract کنید.
/wp-content/themes/

برای بروز رسانی افزونه ها فایل دريافتی موجود در پوشه Plugins را در مسیر زير آپلود کنید و بعد از پاک کردن پوشه پلاگین های قدیمی فایل های آپلود شده را Extract کنید.
/wp-content/plugins/

فواید آپدیت بودن قالب

بروز رسانی قالب و افزونه ها موجب بهینه شدن سایت شما می شود، درواقع باعث می‌شود سایت بازدهی بیشتری داشته باشد. معمولاً تمامی قالب و افزونه‌های حرفه‌ای دارای آپدیت هستند و شما باید حتماً آن‌ها را به‌طور مرتب به‌روزرسانی کنید. با آپدیت نکردن قالب و افزونه‌ها ممکن است در روند سایت شما اختلال ایجاد شود.
آپدیت این محصول سبب می‌شود مشکلات آن‌ رفع شود. همچنین ممکن است نسخه‌های قدیمی آن‌ با نسخه‌های جدید وردپرس سازگاری نداشته باشد. بنابراین یکی از موارد ضروری که شما باید در سایت خود حتماً آن را در نظر داشته باشید بروزرسانی منظم قالب و افزونه های جانبی آن است.

آشنایی با شیوه دانلود و نصب قالب پلاسما

نکته: اگر در قالب یا افزونه های قدیمی تغییراتی دادید ابتدا از قالب یا افزونه های قدیمی یک بکاپ تهیه کنید تا بعد از بروز رسانی قالب، تغییرات رو در قالب جدید اعمال کنید.