وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

فعال سازی منو جداگانه در هر صفحه

فعال سازی منو جداگانه قابلیت جدیدی است که در پلاسما اضافه شده است. در آموزش تنظیمات منو در قالب آنکد مشاهده کردید که این قالب از چند نوع منو متفاوت و قدرتمند پشتیبانی می کند و به سادگی از طریق بخش تنظیمات اصلی می توانید هر یک از این منو ها را انتخاب کنید. مورد بعدی اضافه شدن منو فروشگاهی پلاسما به این قسمت است، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در انتهای صفحه قرار دارد و مانند سایر منو ها قابل استفاده می باشد.

مشکلی که وجود دارد این است که شما مجاز به استفاده از یکی از آن ها هستید و نمی توانید در هر صفحه منویی متفاوت داشته باشید.

تنظیمات منو و بنر فروشگاهی پلاسما

امکان جدیدی که در قالب پلاسما اضافه شده قابلیت کنترل شما روی منو ها می باشد، همانطور که در دمو مشاهده میکنید به سادگی میتوانید در هر صفحه منو مجزا داشته باشید، همچنین امکان غیر فعال سازی این قابلیت در کل سایت بصورت یکجا نیز وجود دارد. در قسمت ویژگی های برگه و زیر مجموعه آن بخش قالب همانند تصویر زیر منو دلخواه تان را انتخاب کنید.
به همین سادگی منو برگه شما تغییر خواهد کرد.

منو مجزا در هر صفحه

اما بعد از ساخت صفحات گوناگون و استفاده از این قابلیت در صفحات مختلف، ممکن است به هر دلیل تصمیم بگیرید این قابلیت را غیر فعال کنید.

برای این منظور به آسانی بعد از ورود به تنظیمات قالب آنکد و انتخاب تب پلاسما وارد بخش تنظیمات منو شده و گزینه منو جدا در هر صفحه را غیر فعال کنید. برای مشاهده آموزش سایر گزینه های این بخش به آموزش تنظیمات منو و بنر فروشگاهی مراجعه کنید.

تنظیمات منو و بنر فروشگاهی پلاسما
اگر دکمه آن روی on باشد این قابلیت فعال و اگر off باشد غیر فعال خواهد شد.

نیاز به حذف منو در صفحات مختلف نیست و با غیر فعال سازی این قابلیت منو موجود در تنظیمات اصلی تنها منو شما خواهد بود.