وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

صفحه اصلی فروشگاه

صفحه اصلی فروشگاه که مهمترین بخش هر وب سایت فروشگاهی بشمار می رود، با الهام گیری از امکانات چندین وب سایت فروشگاهی و تلفیق مهم ترین آن ها ساخته شده است.
اکثر مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده از آن است، هدف این است که به خریداران کمک کنیم تا سریعتر و بدون اینکه به پیچیدگی های غیر ضروری برسند و راه را برای خرید مسدود کنند، به آنچه می خواهند برسند. فروشندگان آنلاین ، فقط چند دقیقه و یا حتی می توان گفت چند ثانیه برای فروش محصولاتشان زمان دارند.
البته این ها بدان معنا نیست که با حذف امکانات، سادگی در خرید را ایجاد کنیم بلکه باید با ارائه دسته بندی های خرید ، فیلترها و قابلیت مقایسه و غیره، به کاربر قدرت و سرعت خرید بدهیم، و نکته دیگر علاوه بر زمان اندک، جذابیت است که می تواند خریدار را دیرتر خسته کند.

فروشگاه پلاسما

سایدبار : سایدبار قدرتمند مشابه سایت دیجی کالا با فیلتر ویژگی های فعال محصولات.

نوار بالایی : در نوار بالایی امکان مرتب سازی محصولات و نمایش تعداد در هر صفحه وجود دارد. همچنین چهار حالت نمایش محصولات مشابه قالب قدرتمند الکترو :

حالت جدولی پیشفرض که شامل عنوان، دسته بندی، قیمت، مقایسه، علاقه مندی و سبد خرید می باشد.

حالت جدولی پیشفرض فروشگاه آنکد

حالت جدولی نوع دوم که با اضافه شدن خلاصه متن و بخش امتیاز دهی اطلاعات کاملتری را شامل می شود.

خلاصه متن و بخش امتیاز دهی فروشگاه

حالت ردیفی نوع اول که ارتفاع ، تصویر و دکمه خرید بزرگ تری دارد.

حالت ردیفی فروشگاه

حالت ردیفی نوع دوم که با کوچک شدن آیکون خرید و ارتفاع میدان دید بهتری در مجموع به خریدار می دهد.

تنظیمات فروشگاه

اصولا آموزش بخش تنظیمات این بخش باید در این قسمت داده می شد ولی به دلیل وجود آموزش مرتبط در لینک زیر آموزش تنظیمات فروشگاهی قالب پلاسما را مشاهده کنید.

مشاهده تنظیمات بخش فروشگاهی قالب پلاسما