وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

روش های مختلف کپی گرفتن و انتقال صفحات


همونطور که در آموزش های ابتدایی گفتیم یکی از ویژگی های اصلی این قالب، قابلیت استفاده همزمان از تمامی دمو هاست. تو این آموزش با روش های مختلف کپی گرفتن و انتقال صفحات آشنا میشید.

روش های کپی گرفتن و انتقال صفحات

در 2 روش ابتدایی با چگونگی انتقال کلیه المان ها از صفحه ای به صفحه دیگر آشنا میشید اما روش دیگه ای هست که به کمک اون، میتونید تنها یک المان رو به صفحه مورد نظر منتقل کنید

برای این منظور به لینک زیر برید و پلاگین کپی پیست برای ویژوال کامپوزر رو دریافت و همونطور که در اینجا توضیح داده شده اون رو نصب کنید.

پلاگین های جانبی قالب پلاسما

بعد از نصب این پلاگین، بخش های جدیدی به صفحه ساز ما اضافه میشن که برای کپی کردن المان مورد نظر مطابق آموزش عمل کنید.

روش هایی که گفته شد همه برای انتقال المان های صفحه ساز بودند، اگر بخوایم از یک صفحه به همراه تنظیمات اون به طور کامل کپی بگیریم، مجددا به صفحه پلاگین ها میریم و پلاگین کپی کردن پست ها رو دریافت و نصب میکنیم.

بعد از نصب این پلاگین اگه به بخش برگه ها برید، با بردن موس روی هر برگه، گزینه جدیدی به نام “تکثیر” اضافه شده که با کلیک روی اون، یک کپی از برگه مورد نظر به همراه تمام تنظیمات اون، بصورت یک “پیشنویس” ایجاد میشه.

اگر با چگونگی کارکرد صفحه ساز قالب پلاسما آشنا نیستید میتونید آموزش زیر رو مشاهده کنید :

شروع کار با صفحه ساز ویژوآل کامپوزر

دقت داشته باشید بسیاری از پلاگین ها، مثل پلاگین هایی که در این آموزش معرفی شد، نیاز نیست بطور دائم فعال یا نصب باشند، توصیه میکنیم برای جلوگیری از کندی سایت، فقط در مواقع نیاز از این پلاگین ها استفاده کنید و پس از اتمام کار اون هارو غیر فعال کنید