وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

بهترین قالب وردپرس چیست؟

برای داشتن وبسایتی مناسب قبل از هر چیز مهمترین آیتم پیدا کردن قالبی قدرتمند با کد نویسی اصولی است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در انتخاب بهترین قالب وردپرس وسواس دارید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و معیار های مختلفی که به آن ها اشاره شده را بررسی کنید.
معرفی قالب پلاسما

در این مقاله قصد داریم با بررسی دقیق و تخصصی، روش های تشخیص بهترین یا به عبارت دیگر کاملترین قالب وردپرسی را به شما آموزش دهیم.

داشتن یک قالب استاندارد و حرفه‌ای، کلیدی برای رشد کسب و‌ کار است به همین دلیل می‌خواهیم در این مقاله، بهترین قالب وردپرس برای کسب‌ و‌ کارتان را معرفی کنیم. قبل از هر چیز توصیه می‌کنیم حتما از قالب‌های غیر رایگان و استاندارد استفاده کنید چرا که در این قالب ها امکانات بیشتری در اختیار شما قرار میگیرد و نیاز شما را به نصب افزونه های متعدد کم می کند.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که یک انتخاب خوب کرده‌اید، تا انتها با ما همراه شوید و بهترین گزینه را برای سایت شرکتی خود برگزینید.

چرا باید زمان زیادی برای پیدا کردن قالب مناسب وردپرس گذاشت؟!!

پاسخ شفاف است علاوه بر هزینه ای که صرف پشتیبانی و پیشبرد سایت تان می کنید، زمان را هم از دست خواهید داد و با تمام زحماتی که برای بهینه سازی و سئو کشیدید دستاوردی نخواهید داشت.

اگر به دنبال قالبی چند منظوره، خلاق و در عین حال قالبی کلاسیک هستید، قالب پلاسما بهترین پیشنهاد میباشد که مناسب برای انواع سایت های وردپرسی اعم از شرکتی، شخصی، فروشگاهی، مشاوره و تبلیغات، شرکت های فناوری، دیجیتال مارکتینگ، سئو و … میباشد.

بهترین قالب وردپرس

قالب plusma بصورت کاملا اصولی با آخرین متد های برنامه نویسی ساخته شده است، این قالب کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا بوده و با تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها مانند موبایل و تبلت سازگاری کامل دارد و کد های بکار رفته در آن کاملا بهینه می باشد.

خرید قالب پلاسما

قالب ریسپانسیو پلاسما

قالب ریسپانسیو به پوسته ای گفته می شود که در دستگاه های مختلف مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ، به خوبی قابل مشاهده باشد و باتوجه به سایز صفحه، موقعیت و سایز بخش های مختلف تغییر کرده و همواره بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

با توجه به اینکه بالای 60% مراجعات به سایتها از گوشی های همراه انجام میشود لذا برای رضایت بازدیدکنندگان و امکان آسان کار کردن در گوشی باید از قالبهای ریسپانسیو استفاده کنید. برای تهیه قالب با کیفیت و استاندارد ریسپانسیو ، بهتر است آن را از مارکت های معتبر مانند ژاکت تهیه کنید.

قالب پلاسما علاوه بر حالت ریسپانسیو از قابلیت جدید نسخه سفارشی موبایل نیز پشتیبانی میکند که باعث نمایش بهتر و سریعتر در موبایل میشود.

روش استفاده از حالت نسخه موبایل

چطور ریسپانسیو بودن قالب را تشخیص دهیم؟

ساده ترین روش تشخیص ریسپانسیو بودن پوسته تغییر ابعاد پنجره مرورگر هنگام مشاهده پیش نمایش قالب است. اگر المان ها با تغییر ابعاد مرورگر به خوبی تغییر کردند و از خوانایی و دسترس پذیری لازم برخوردار بودند یعنی قالب واکنش گرا یا ریسپانسیو است. شما می توانید از ابزار های مختلف برای تست سازگاری صفحات در موبایل نیز کمک بگیرید.

آموزش صفر تا صد قالب پلاسما

یکی از ویژگی های اصلی این قالب داشتن آموزش ویدئویی کاملا رایگان است که به کمک آن به سادگی میتونید قالب رو نصب کنید و با نحوه کارکرد بخش های مختلف آشنا بشید.

آموزش کاملا رایگان

امکانات قالب

بهتر است امکانات اصلی در خود قالب وجود داشته باشد و کاربران مجبور نباشند برای اضافه کردن قابلیت جدید و امکانات مختلف از افزونه استفاده کنند تا نیاز به پلاگین ها به حداقل برسد. در این صورت است که سرعت سایت بالاتر رفته و از طرف دیگر تداخل کدها در افزونه ها به کمترین مقدار خود می رسد.

بهترین قالب وردپرس

دوره های زمانی به روزرسانی قالب

بروزرسانی وردپرس، یکی از مزایای ویژه آن است. وردپرس پیوسته خود را برای سخت افزارها و موتورهای جستجو و راحتی کاربرانش بروز می کند. بعلاوه اینکه امنیت و سرعت وردپرس با هر بروزرسانی بالا می رود. به همین دلیل باید قالبی انتخاب کنید که بروزرسانی های منظم و سریع داشته باشد.

مشاهده آخرین بروز رسانی ها

قالب پلاسما با بروز رسانی های منظم همواره با آخرین نسخه وردپرس و ووکامرس و همچنین آخرین نسخه php سازگار بوده و در انتهای صفحه محصول تعداد بروز رسانی ها را میتوانید مشاهده کنید.

سازگاری با انواع مرورگرها

بهترین قالب وردپرس قالبی است که علاوه بر موارد گفته شده با انواع مرورگر ها سازگار باشد و کاربران با استفاده از سیستم ها و مرورگرهای مختلف نتیجه خوبی را مشاهده کنند. تنوع در مرورگر های مختلف موجب شده تا بسیاری از قالب های حرفه ای وردپرس با مرورگرهای مختلف تست شوند و از سازگاری کامل با انواع مرورگرها برخوردار باشند.

قالب پلاسما یک قالب ایرانی است و با استفاده از مرورگرهای مختلف به خوبی در ابعاد گوناگون تست شده است.

سازگاری با افزونه های ضروری وردپرس

افزونه ها در وردپرس مهمترین ویژگی این سیستم مدیریت محتوا هستند که در مقایسه با سایر CMS ها تعداد و تنوع بیشماری دارند. این قالب از تمامی پلاگین های استاندارد وردپرس پشتیبانی کرده و علاوه بر آن تعدادی پلاگین پیشنهادی در لینک زیر به شما ارائه می دهد.

پلاگین های پیشنهادی قالب

صفحه ساز حرفه ای وردپرس

صفحه ساز امکانی است که به کاربران اجازه می دهد بدون کد نویسی و دانش برنامه نویسی صفحات پیچیده ای را ایجاد کنند، در بیشتر موارد به صورت افزونه روی قالب سوار می شوند و قالب های حرفه ای وردپرس را همراهی می کنند. صفحه سازها به شما این امکان را می دهند که به سادگی با کشیدن و رها کردن المان های مختلف داخل یک صفحه را ایجاد کنید و اسکلت سایت خود را به سادگی مشخص کنید و بدون کدنویسی صفحات سایت خود را طراحی کنید.

به همین علت هست که بیشتر قالب های مجهز به صفحه ساز، قالب های چندمنظوره وردپرسی نامگذاری می شوند. هنگام انتخاب یکی از صفحه سازها لازم است سادگی را فراموش نکنید چرا که گاهی اوقات صفحه ساز ها در وردپرس کدهای زیادی را در سایت شما ایجاد می کنند و سرعت سایت را کاهش می دهند.

بهترین قالب وردپرس

قالب پلاسما با تغییر در کد های صفحه ساز قدرتمند ویژوآل کامپوزر و سفارشی سازی این افزونه، ظاهر صفحه ساز رو بصورت متفاوت و بهینه تبدیل کرده و با ایجاد المانهای قدرتمند جدید و کارآمد دست شما را برای خلق هر نوع طرحی باز گذاشته است.

شروع کار با صفحه ساز ویژوآل کامپوزر

قالب بهینه شده برای گوگل

بهترین قالب وردپرس به لحاظ سئو پوسته ای است که به بهترین شکل، با رعایت اصول سئو کد نویسی شده باشد. همچنین سرعت لود قالب نیز فاکتوری مهم برای گوگل به شمار می آید. اگر قالبی برای گوگل بهینه شده باشد قطعا از سرعت خوبی نیز برخوردار خواهد بود.

توجه به سئو پوسته وردپرس به قدری مهم است که بیشتر توسعه دهندگان در توضیحات محصول به این مورد یعنی سئو قالب اشاره می کنند. از آنجا که بررسی قالب وردپرس با سئو مناسب برای یک کاربر تازه کار دشوار و حتی غیر ممکن است، می توانید از سرویس های آنلاینی برای تست و بررسی سئو قالب وردپرس و انتخاب بهترین قالب وردپرس کمک بگیرید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مشکلی که حتی در بهترین قالب های رایگان وردپرس وجود دارد، عدم پشتیبانی قالب است، اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک قالب انتخاب کنید توصیه میکنیم به دنبال قالب های رایگان نروید چرا که در هر صورت ممکن است در بخشی دچار مشکل شده و نیازمند کمک و راهنمایی سازنده محصول باشید که این راهنمایی در قالب های رایگان وردپرس به هیچ وجه وجود ندارد.

پشتیبانی قالب پلاسما

اگر می خواهید با خیالی آسوده قالبی انتخاب کنید که همواره در صورت بروز مشکل فایل راهنما، آموزش ویدئویی یا پشتیبانی دریافت کنید، حتما از قالب غیر رایگان استفاده کرده تا با سازنده محصول مشکل خود را درمیان بگذارید.

با خرید قالب پلاسما از مارکت ژاکت این اطمینان به شما داده می شود که به مدت 6 ماه از پشتیبانی تضمینی بهره مند خواهید بود و در صورت بروز مشکل از طریق تیکت می توانید با کارشناسان و تیم سازنده به سرعت ارتباط برقرار کرده و در کوتاه ترین زمان مشکل خود را برطرف کنید.

بهترین قالب وردپرس

باز خورد خریداران قالب

تا زمانی که قالب وردپرس را نخریده اید، صرفا مشاهدات اولیه و گفته های سازنده محصول تمام آن چیزی است که شما از قالب می دانید، اما به به شما توصیه می کنیم پیش از خرید قالب، نظرات خریداران قبلی را بخوبی مشاهده کنید تا میزان رضایت آن ها را ارزیابی کامل کنید و بعد اقدام به خرید محصول نمایید.

در تمامی مارکت های جهانی و ایرانی دیدگاه کاربران قابل مشاهده است و کاربرانی که محصول را خریداری کرده اند با نشان و لیبلی مشخص شده اند. بررسی دیدگاهی که این کاربران یعنی خریداران اصلی ارسال کرده اند پیش از انتخاب نهایی محصول به شما کمک شایانی میکند و به نشان ها و امتیازات محصول نیز توجه جدی داشته باشید.

نکته مهم اینکه ممکن است در هر محصولی دیدگاه مخالف وجود داشته باشد و مورد رضایت یک یا چند خریدار نباشد. اگر اکثریت دیدگاه ها در یک محصول منفی بود و خریداران از آن ابراز نارضایتی کردند، باید آن محصول را از لیست انتخاب های خود حذف کنید و صرفا به یک یا دو مورد نارضایتی اکتفا نکنید.

چنانچه با توجه به همه موارد گفته شده هنوز در انتخاب قالب پلاسما تردید دارید، بررسی امتیاز خریداران و تعداد فروش قالب و مدال پشتیبانی سریع از جمله مواردی هستند که می توانند شما را در انتخاب بهترین قالب وردپرس یاری نمایند.

ارسال دیدگاه برای قالب پلاسما