وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

آموزش افزودن لوگو در قالب آنکد

در آنکد می توانید هم از لوگو های پیشرفته SVG و هم از لوگو های استاندارد PNG استفاده کنید. همانطور که در نسخه ی آزمایشی ما دیدید، لوگو و ناحیه منو با توجه به پوسته ی روشن یا تیره تغییر رنگ می دهند. هنگام افزودن لوگو در قالب اگر از یک لوگو SVG استفاده کنید، این تغییر رنگ به صورت خودکار است اما اگر لوگو شما PNG باشد باید از دو منبع برای لوگو خود استفاده کنید، یکی برای پوسته روشن و دیگری برای پوسته تیره. برای این منظور آنکد گزینه های زیر را به شما ارائه می دهد.

افزودن لوگو در قالب آنکد

افزودن لوگو در قالب

برای ورود به بخش تنظیمات لوگو به مسیر، تنظیمات قالب > لوگو بروید :

لوگو قابل تعویض : با فعال کردن این قسمت می توانید برای زمینه تیره و روشن لوگو متفاوت بارگذاری کنید.

ارتفاع لوگو : ارتفاع لوگو را مشخص کنید.

ارتفاع لوگو موبایل : ارتفاع لوگو موبایل را مشخص کنید.

لوگو روشن : برای استفاده در پوسته تیره یک لوگو بارگذاری کنید.

لوگو تیره: برای استفاده در پوسته روشن یک لوگو تیره بارگذاری کنید.

فاویکون کجاست؟

در صورتی که انتظار داشتید گزینه ای برای اضافه کردن فاویکون در این بخش گنجانده شود، برای استفاده بهینه از وردپرس، ما تصمیم گرفتیم که از عملکرد بومی وردپرس مطابق اسناد رسمی وردپرس استفاده کنیم.

فاویکون چیست؟

فاویکون تصویر کوچکی است از لوگو وب سایت شما که در کنار نوار نشانی مرورگر ها قرار می گیرد.
هر سایت می تواند یک فاویکون داشته باشد . مرورگر قدرتمند فایرفاکس از فاویکون های انیمیش دار نیز پشتیبانی می کند در حالی که مرورگری مانند اینترنت اکسپلورر از این گونه فاویکون ها پشتیبانی نمی کند.
برای اضافه کردن favicon به وردپرس با استفاده از تنظیمات قالب، باید این امکان در تنظیمات قالب تعریف شده باشد. ابتدا وارد پیشخوان وردپرس شده و سپس به مسیر نمایش > سفارشی سازی مراجعه کنید. بعد از اینکه صفحه سفارشی سازی برای شما باز شد روی دکمه هویت سایت کلیک کنید تا وارد بخش مربوط به تغییر فاوآیکون در وردپرس شوید.