وب سایت رسمی قالب چند منظوره پلاسما
آخرین قالبی که می خرید ...

آنکد – قالب وردپرس خلاق و چند منظوره

Uncode – Creative Multiuse WordPress Theme

شما در حال مشاهده قابلیت های قالب اصلی آنکد هستید، این وب سایت ارائه دهنده نسخه حرفه ای این قالب با نام پلاسما می باشد.
برای مشاهده قالب پلاسما کلیک کنید.

آنکد - قالب وردپرس خلاق و چند منظوره

آنکد - قالب وردپرس خلاق و چند منظوره

آنکد - قالب وردپرس خلاق و چند منظوره

آنکد - قالب وردپرس خلاق و چند منظوره

مشاهده اطلاعات کامل در وب سایت اصلی

قالب آنکد کاملا قدرتمند که با توجه فوق العاده ای به جزئیات ، انعطاف پذیری و عملکرد عالی طراحی شده است. این قالب بطور کامل از صفحه ساز محبوب و قدرتمند ویژوآل کامپوزر پشتیبانی می کند. آنکد تمیز ، مدرن و مناسب برای هر نوع نیازی است : آژانس ، آزاد ، طراح ، طراح وب ، تجارت ، خدمات ، بازاریابی ، استارتاپ ، وبلاگ ، مجله ، نمونه کار ، عکاسی ، معماری ، شرکت های بزرگ ، رویداد ، هنرمندان ، موسیقی ، رستوران ، و تجارت الکترونیک

وارد کردن و اصلاح بیش از 70 طرح نمایشی طراحی شده حرفه ای . علاوه بر این ، با افزونه آنکد وایرفریم، می توانید به بیش از 400 قالب آماده دست پیدا کنید. هر چیزی که فکر کنید می تواند ساخته شود بدون نیاز به نوشتن یک خط کد.

آنکد – قالب وردپرس خلاق و چند منظوره

آنکد یکی از قالب های پرفروش خلاق در همه زمان ها با بیش از 60 هزار فروش در  تم فارست است. اگر به دنبال یک قالب خلاقانه هستید ، قالب آنکد یک توصیه مناسب است. بیایید ببینیم چرا :

صفحه ساز ویژوآل کامپوزر

آنکد با افزونه صفحه ساز ویژوآل کامپوزر کاملا سازگار است و از دو ویرایگر پیشرفته و زنده استفاده می کند، که به شما امکان می دهند صفحات خود را در حاشیه وب سایت خود ویرایش کنید. یک تجربه خارق العاده که امکان طراحی بسیار سریع را فراهم می کند.

کتابخانه ای از دمو ها
با کتابخانه در حال رشد آنکد از 70 نسخه قابل نمایش استفاده کنید، می توانید با وارد کردن طرح های از پیش ساخته شده با یک کلیک، وب سایت خود را به سرعت شروع به کار کنید و بلافاصله شروع به تنظیم آن کنید.

درون ریزی با یک کلیک
به راحتی محتویات نسخه نمایشی، پست ها ، نمونه کارها ، اسلایدرها و طرح بندی محصول را که در نسخه ی نمایشی اصلی ما مشاهده می کنید، با یک کلیک وارد کنید.

افزونه وایرفریم
وایرفریم افزونه جدید همراه آنکد است. این افزونه به شما امکان می دهد تا به راحتی بیش از 400 قالب از پیش طراحی شده را ایجاد کنید و برای ایجاد یک وب سایت کامل یا صفحات مستقل از آن استفاده کنید.

بلوک محتوا
بلوک محتوا یکی از ویژگی های آنکد است که در هیچ قالب دیگری یافت نمی شود. بلوک محتوا به کاربران امکان ایجاد بخش های سفارشی زیادی می دهد که میتوانند آنها را در قسمت های مختلف وب سایت اعمال کنند: هدرها ، صفحات ، فوتر ها و غیره.

پوسته های تیره و روشن
هنگام استفاده از آنکد به گونه های مختلف پوسته های تیره و روشن را مشاهده خواهید کرد. پوسته تنظیماتی است که به شما امکان می دهد متن و عناصر خود را بطور خودکار با توجه به رنگ پس زمینه تغییر دهید تا کنتراستی بهینه ایجاد شود. طراحی را بسیار ساده تر کنید!

پالت رنگها
با کلیک روی یک دکمه ، هر رنگی که به عنوان رنگ پالت ذخیره کنید می توانید در سراسر سایت از آن استفاده کنید. وقتی رنگ را تغییر می دهید در همه جا یکباره تغییر خواهد کرد.

عنوان های متحرک
با عناوین پیشرفته متحرک و ویژگی های برجسته متحرک ، می توانید صفحات خود را زنده کنید و توجه بازدید کنندگان را به سرعت جلب کنید. انیمیشن های جدید راهی عالی برای جذب کاربران و ترغیب آنها به کشف بقیه مطالب شما است.

100 درصد ریسپانسیو
آنکد یک قالب ریسپانسیو با دقت بالا است، به طور خودکار اندازه صفحه را تشخیص می دهد و محتوا را مطابق با آن تنظیم می کند تا سایتی کاملا ریسپانسیو و بهینه داشته باشید.

عناصر سازنده صفحه
همه المان ها در آن یافت می شود : ردیف ها ، ستون ها ، پست ها ، گالری رسانه ها ، رسانه های تک ، عنوان ، بلوک متن ، آیکون جعبه ای ، دکمه ، بلوک محتوا ، جدول قیمت گذاری ، لیست ، شمارش معکوس ، اشتراک ، نقشه های گوگل ، نمایه نویسنده ، جعبه اطلاعات ، آیکون های اجتماعی ، فرم تماس 7 ، جعبه پیام ، زبانه ها ، آکاردئون ها و موارد دیگر.

و موارد دیگر که می توانید اینجا آن ها را مطالعه کنید.

برخی دمو های آنکد – قالب وردپرس